Skip to content
Klantenservice: 088-9007703 info@bouwenergie.nl Bezoek ons op Facebook

Informatie

We begrijpen dat je soms vragen hebt. Waarschijnlijk kun je het antwoord op deze pagina vinden.
Blijf je toch met je vraag zitten? Neem dan contact met ons op, deze gegevens vind je hier.

Veel gestelde vragen:

ALGEMEEN

Kan ik mijn al lopende aansluitingen ook overzetten naar BouwEnergie?

Ja, alle lopende aansluitingen kunnen per direct worden overgenomen en overzichtelijk, per project, binnen het platform worden getoond.

Betaal ik abonnementskosten?

Nee, gebruik van het platform is gratis en er is géén minimale afnameverplichting of contractduur.

Ik kan geen project toevoegen, hoe komt dit?

Je bezit geen rechten om een project toe te voegen of je werkt niet in Googel Chrome, maar in een andere browser. Installeer Google Chrome en gebruik deze brower. Lukt het nog niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Door op de inlogpagina te klikken op ‘wachtwoord vergeten’ kun je een nieuw wachtwoord aanmaken.
Je ontvangt hiervoor een link via e-mail.

Hoe kan ik mijn facturatieadres aanpassen?

Dit kan door een mail te sturen naar de klantenservice; info@bouwenergie.nl.

Ik wil de startdatum wijzigen, hoe doe ik dat?

Dat kan alleen als de startdatum nog niet verstreken is. Je kunt dit via de klantenservice of via jouw accountmanager regelen.

Ik heb een grootverbruik aansluiting, kan deze ook toegevoegd worden aan het platform?

Ja, ook grootverbruikaansluiting(en) kun je gewoon toevoegen op het platform.

Back To Top