skip to Main Content
Klantenservice: 088-9007703 info@bouwenergie.nl Bezoek ons op Facebook

Informatie

We begrijpen dat je soms vragen hebt. Waarschijnlijk kun je het antwoord op deze pagina vinden.
Blijf je toch met je vraag zitten? Neem dan contact met ons op, deze gegevens vind je hier.

Veel gestelde vragen:

ALGEMEEN

Kan ik mijn al lopende aansluitingen ook overzetten naar BouwEnergie?

Ja, alle lopende aansluitingen kunnen per direct worden overgenomen en overzichtelijk, per project, binnen het platform worden getoond.

Betaal ik abonnementskosten?

Nee, gebruik van het platform is gratis en er is géén minimale afnameverplichting of contractduur.

Ik kan geen project toevoegen, hoe komt dit?

Antwoord

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Door op de inlogpagina te klikken op ‘wachtwoord vergeten’ kun je een nieuw wachtwoord aanmaken.
Je ontvangt hiervoor een link via e-mail.

Hoe kan ik mijn facturatieadres aanpassen?

Antwoord

Ik wil de startdatum wijzigen, hoe doe ik dat?

Antwoord

Ik heb een grootverbruik aansluiting, kan deze ook toegevoegd worden aan het platform?

Antwoord

Back To Top